Summa sidvisningar

onsdag 2 juli 2008

Inte utan min kajal!



Website counter


Har en väninna. Vi kan kalla henne Nina. Hon har samma problem som jag - vi hatar att vara osminkade.
"Min skräck är att nån ringer på dörren på morgonen, innan man har fixat till sig. Nån från jobbet! Är Nina hemma skulle de säkert fråga mig, för de skulle inte ens se att det var jag", berättar Nina och jag nickar igenkännande.
Det finns knappt på kartan att jag skulle traska ut genom dörren utan att kleta på mig en massa smink i fejset. Jag skulle kanske inte se ut som snyggingen på bilden här ovanför, men jag skulle definitivt känna mig som honom. Världens fulaste hund.
Så idag riktar jag ett särskilt tack till herr Max Factor och fröken Maybelline - vad hade man gjort utan er? Vad hade man varit utan er? (förmodligen en förskräcklig varelse som vinner priser i samtliga världensfulaste-tävlingar). Puh.

Dagens låt: I wanna be your dog - The Stooges. Fast vem vill vara hund när man kan vara katt? En smidig, graciös varelse som har en aura av mystik runt omkring sig. Mjäääääuuuu.

Inga kommentarer: