Summa sidvisningar

torsdag 30 juli 2009

Får man lov att drömma eller?

Jag har en pappa som är snickare, en riktig fixare, han kan allt!
Jag har en bror som är bilmekaniker.
Jag har en mamma som är tandläkare.
Jag har en syster som driver en skönhetssalong (klipper hår, vaxar ben, massage, styling...)
Jag har en morbror som är doktor.
Jag har en faster som har samlat på snygga tyger hela sitt liv (från 30-talet!!) och nu ska jag få ärva rubbet.
Jag har en farbror som jobbar på EMA Telstar (kan fixa biljetter till alla konserter).
Jag har en man som är kock (kan laga allt från vietnamesiskt till libanesiskt).
Min dotter jobbar på en resebyrå. Och min son jobbar inom film (han slog igenom i filmen Spiderman 9 - jag får ofta vara statist!)

Jag själv är en hejare på att vinna. När jag var tjugonio vann jag 215 miljoner på Lotto. Det lever jag gott på fortfarande.
.....dream, dream, dream.......

Inga kommentarer: