Summa sidvisningar

fredag 10 juli 2009

Mamma får ett stort lyft

Millemannen, knappt fyra år, går och rotar bland Skäggets alla videofilmer. Plötsligt hittar han en intressant en. I alla fall att döma av det ytterst smakfulla omslaget.
"Stora tuttar, mammas tuttar" hör jag honom säga nånstans inifrån rummet.
"Vad sa du?"
Han kommer fram med videofilmen och visar upp filmen. Det var ju ett par tjusiga tuttar.
Jag harklar mig lite malligt och säger:
"Tycker du verkligen att de liknar mina?"
"Mmm, det är dina tuttar" svarar han.
På måndag får jag ta med honom på en synundersökning.

Dagens låt: Lift me up - Jeff Lynne.
Hade man haft oförskämt mycket pengar så kanske man skulle fixa sig ett par krigarprinsesstuttar. Men nu har man ju istället oförskämt lite pengar och då får de här gamla
bröna hänga (hänga! du fattar!) med ett tag till.

2 kommentarer:

Kristin sa...

Två ur-ammade skinnlappar - moderskapets sanna trofé =)

Anonym sa...

Så sant, så sant.....
/mirre