Summa sidvisningar

måndag 27 juli 2009

Nytt kärnkraftverk i Huskvarna!

Om jag var ebb för ett tag sedan så är jag flod nu. Om jag var OFF för en vecka sedan så är jag ON nu. Fasen, vad det känns skönt då. Jag vet inte riktigt varifrån denna efterlängtade energi kommer ifrån men nu tänker jag banne mig inte släppa den.
Trots att jag är vaken från typ 6.30 på morgonkvisten orkar jag numera vara uppe till 23 på kvällskvisten. Mysko!
Och trots att det bara ser förjävligtutfortfarande här hemma så bara hoppar jag runt glatt mellan alla borrar, reglar, sågspån och biffiga hantverkare.
Jag gör frukost, lagar middag, kvällsmat och där emellan så plockar jag blåbär i skogen, pysslar med barnen, lägger ut auktioner på Tradera, går till bibblan, pratar i telefon samt bakar. Jag orkar med allt! Nu har jag en grönsakspaj i ugnen. Kanske man skulle ta och steka till den där kvartetten med kantareller också till kvällstéet? Ja, varför inte.
Det absolut enda jag inte pallar med alls just nu är att ta bort den GIGANTISKA svarta spindeln som har slagit upp läger på källartoan. Får barnen syn på den så är det kört. De kommer aldrig våga sig in dit igen. Men nä, jag tänker inte köra bort/döda den. Tänk vad inihelvetes mycket regn jag kommer vara orsak till isåfall.....

Dagens låt: Kör dig död - Wilmer X.
Alright. Jag får tänka på mitt gamla hjärta. Det kanske inte är bra att vara så här uppe i varv och köra så här hårt trots allt. Jag kör lite med Skägget istället!

Inga kommentarer: