Summa sidvisningar

onsdag 29 juli 2009

Spindel spindel på väggen där....

Detta kunde ha varit bioaffischen till den nya skräckisen "Stora källarfasan" men tyvärr - det här är min nya vardag. Källartoan! Den vedervärdiga, äckelpäckliga källartoan med spindeln nere vid dörrlisten. Vilket roligt liv han måste ha, spindelmannen. Sitta och trycka i ett hörn i en massa gammal dammig spindelväv och bara glo på folk som springer ut och in på toan för att göra sina behov. Ack, så mycket kul han måste ha. "Jaha, nu kommer han den där lilla blonda saken igen. Oj, vad han var kissnödig idag då!" och "Hemskt vad hon ser skraj ut den där mörka saken, är hon rädd för mig eller? Ser lilla jag verkligen så skräckinjagande ut? Ja, hihihi (spindelskratt) de är då för tokiga de där tvåbenta sakerna!"

Usch. Tvi. I mitt nästa liv ska jag bli en spiderterminator.

Dagens låt: Livin' thing - ELO.
It's a livin' thing.....brrrrr, spindlar och insekter.....finns det nåt äckligare? Jag bara undrar. Fast mest undrar jag varför de ska envisas med att komma in i ombonade hus när de har hela naturen att vara sina äckliga jag i. Onödigt.
Website counter

Inga kommentarer: