Summa sidvisningar

måndag 1 mars 2010

Alldeles nyss fick jag veta....

Jag fick jobbet!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättemånga GRATTIS från

Lorenta

randigkatt sa...

Tack som fan! som Dregen brukar säga. 1/4-31/8 är jag heltidsanställd....känns helt overkligt.

Barasara sa...

Å! Kul - grattis!
Var,var,var?

Anonym sa...

heltid ja ... gulp säger 60% anställda jag.
Men du vet ju att det är tidsbegränsat ... och tänk på alla pengar du kommer tjäna!!!
Wiiiieeeeeee !!!
Lorenta igen

Lena sa...

Grattis, det är du värd:) Nyfiken på vart dock?

randigkatt sa...

Lena: Det är på Arbetsmarknadsavdelningen på Jönköpings kommun. Ska jobba med att få ut gymnasieungdomar på feriepraktiken. Det är en administrativ tjänst vilket innebär egen dator, egen telefon, egen kontorsstol....ska bli superskönt att få jobba med papper igen även om jag kommer sakna ungarna på särskolan där jag jobbar nu. Men det är alltid kul att få göra något helt nytt!