Summa sidvisningar

tisdag 9 mars 2010

Nix? Japp!


Hej. Jag heter Mattias och ringer från Sxfårhö.
Vad sa du att du ringde från?
Socks For Her!
Jag är INTE intresserad. Tack!
Klick.
Fy fan för att bli störd av skitsäljare på kvällen. Imorgon är det jag som ringer Nix. Gör det du också.
Dagens låt: Telephone line - ELO.
Varför har jag telefon för? När jag HATAR att bli störd? Aldrig att telefonen behagar ringa när man har NOLL och intet att göra. Nej, den ringer antingen...
1. Mitt i maten.
2. N'är man står i duschen.
3. När jag har inspiration och sitter och skriver.
4. Prick klockan 20.00 när ett viktigt tv-program börjar.
5. När man står fullt påklädd och ska gå ut.

Website counter

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi ringde NIX, men en del säljare letar sig igenom ändå :(((
Mycket irriterande.
/LK