Summa sidvisningar

fredag 26 mars 2010

Ropen skalla: Malla! Malla!

Om en timme är jag på stan. Om en timme och tio minuter sitter jag på Ztyle med ett glas vitt i handen. Om tre och en halv timme kliver Ronander Blues upp på scenen. Fatta vad kul!!!
Jag har gillat Mats Ronander sedan 1977 (ja - jag ÄR 82 år gammal) men jag har nog bara sett honom live typ fyra gånger under alla dessa år. Ikväll blir det bot och bättring. Trist bara att de antagligen kommer köra enbart blueslåtar - Malla har ju gjort så himla många bra låtar som man också vill höra ju.
Tar med mig kameran ikväll. Det blir rapport på det här imorgon!

Dagens låt: Motorcity - Wellander & Ronander.
Nyss åkte vårens första HD förbi här ute på gatan. Skägget har grenslat sidovagnen för första gången sedan i höstas. Det kan bara betyda en sak. VÅREN ÄR HÄR!


Website counter

Inga kommentarer: