Summa sidvisningar

torsdag 17 november 2011

En groupies bekännelser

Alla har vi ett förflutet. Jag till exempel - jag har ett som groupie. Hur många av er har kelat med Tomas Ledin? Hur många av er har varit på middag med Björn Afzelius, munhuggits med Mikael Wiehe eller delat säng med Nisse Hellberg? Jag ser inga händer som viftar i luften? Okej. Men det har jag! Jag har TILLOCHMED suttit på en armlängds avstånd från en deppig, svettig ULFFUCKINGLUNDELL i hans loge. Slå det om ni kan!
Fortsättning följer. Hinner inte skriva mer eftersom jag ska gå och lägga mig med Lemmy, Slash eller Nikki Sixx om en stund. See ya! Tada!

6 kommentarer:

Lena sa...

Jodå, jag viftar med handen i luften, eftersom jag var med åtminstone vid ett tillfälle. Du vet vad ;)
Shit va kul vi hade!! Å va unga vi var ......

Sparkling sa...

Jag har haft Sven Wollter som nattgäst. Och Bernt Egerblad, vid samma tillfälle, men han har ju dött nu. INTE PÅ GRUND AV DETTA DOCK. I övrigt ligger jag i lä som fan.

randigkatt sa...

Skäggige Bernt Egerbladh minsann! Hade han sitt piano/flygel med sig? Du får ta och outa dina groupiesminnen så outar jag mina. Söndag.Okej?

Lena! En av 80-talets roligaste kvällar hade vi ju med Affe. Åh, vad kul!!

Lena sa...

Åhhhhhh vad jag saknar detta!!! Såna här roliga saker händer ju aldrig nuförtiden, eller hur???
HA ha ha kommer du ihåg efterfesten hos hmmm vad hette han nu han som bodde vid Hovrättstorget ....????
Jag: wow en öl, jippi, kvällen är räddad!

Barasara sa...

För mig är begreppet groupie = ligga med kändisar. Fick googla mig till att det inte bara var det.

Fast...

Anonym sa...

Jag har inget alls att komma med!Kul att man känner dig dock Mirre! Det är fan inte illa!/AK