Summa sidvisningar

fredag 24 april 2009

Bikinipremiär!

Igår hade jag vantar. Idag hade jag bikini. Not. Men hade jag hetat Helena Christensen så hade jag förstås hoppat i min lilla tajta bikini (tangamodell of course!) och suttit i trädgården och lapat sol. Vad hade det gjort om grannarna stirrat liksom? Heter man Helena Christensen och folk stirrar på en så är det ju alldeles uppenbart för att man är så inibomben snygg och totalt perfekt. Glo ni bara!
Men nu har man ju inte initialerna HC utan MJ och då hasar man runt i vinterstövlarna fortfarande och så försöker man anpassa kläderna så att magen inte ska bli allt för F R A M T R Ä D A N D E.
Håret är platt, glanslöst och bara stripigt på ett fult sätt, ansiktet är flottigt (fy vad äckligt det låter) och bara tanken på att behöva exponera sig på en strand om några veckor känns.....obehaglig och otäck.
BLÄ! Det får bli en sån däringa heltäckande burkini i år.

Dagens låt: Winterlong - The Pixies.
Vintern är lång. Sommaren är kort. Tänk så rätt han har den där Tomas Ledin ändå.

Inga kommentarer: