Summa sidvisningar

söndag 26 april 2009

Vad var det jag sa?


Website counter

Ha! Värst vad många inlägg jag ska krysta ur mig idag då...men det är lika bra att passa på medans man har det i minnet.
Kommer ni ihåg att jag sökte ett jobb i en secondhandaffär? Ett jobb som var mitt helt enkelt. Men eftersom jag inte var tillräckligt frireligiös så gick jobbet till en gammal Lennart istället. Han började i januari. Nu har skvallret nått mina suktande öron att Lennart vantrivs. Personalen gillar honom inte och han är allmänt träig och asocial. Personalen tycker att det ska vara en kvinna på hans plats. HA! HA! HA! Men så bra då. Lennart är kass MEN han är RELIGIÖS. Det är det som räknas. Amen och halleluja.
Idioter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Bort med Lennart in med Mirre! Vi kan starta en insamling.../Susan

Mirre sa...

Tack och bock. jag håller med - Lennart får ge sig och syssla med nåt annat. Biodling eller nåt i den vägen?