Summa sidvisningar

lördag 4 april 2009

Inte rock'n'roll

Hur mycket rock är Dregen? På en tiogradig skala? Frågar du mig så svarar jag: 2. Två. Han är ju inte alls rock'n'roll den killen! Han är en liten mes. En mes som är ute och fiskar med tjejen på sin fritid. Det spelar ingen roll om han så bredspacklar med kajal och låter gitarren hänga nere vid golvet - han är inte rock. Men alla hans tatueringar då? Bah! Alla hans fåniga utsmyckningar ser bara ängsliga ut.
Ringer teve till honom och frågar om han har lust att ställa upp säger han "Tack som fan! Klart jag kommer!". Och så är han med i fåniga inredningsprogram (jag vill sova i en kista! WAOW!!! Vad ascoooolt!!), i "Grillad" och det skulle inte förvåna mig om hans småländska nuna snart dyker upp i "Visst nappar det" eller vad de livsnödvändiga fiskeprogrammen numera heter.
Idag var "rockern" med i en annons i JP. En skoannons!
Ridå.


Dagens låt: Thor-Leifs - Sweet kissin' in the moonlight.

Thor-Leifs - mer rock än Dregen om du frågar mig. Eller gubben Kjell Höglund. Fasen vad han rockar. Fethaja det, som Dregen skulle ha sagt.

Inga kommentarer: