Summa sidvisningar

söndag 12 april 2009

Så här känner jag mig efter påsk.

....lax, ägg, godis, chips, dip, wienerbröd, MAX-mat, pizza med kebabsås och DESSUTOM så har jag ätit smörgåstårta fyra dagar på raken. Nu blir det späkning. Beach 2009 inleds i Turkiet och då ska jag väga MINST tre kilo (helst fem kilo) mindre än vad jag gör nu efter den här frossarvåren.
Äpplen, vatten - JA.
Varma mackor, pizza, ost - NEJ.

Dagens låt: Du har bestämt dig för att inte bli fet - Docenterna.
Det man inte vet har man inte ont av. Därför så sa jag nej när barnen propsade på att jag också skulle ställa mig på mammas och pappas våg idag. Det är ju värdelöst att väga sig på andras vågar. Det vågar jag inte.
Men byxorna stramar, kjolarna stramar och magen blir allt svårare att hålla in när man ska gå förbi folk. Skärpning.

Inga kommentarer: