Summa sidvisningar

onsdag 16 september 2009

Tänk vad man kan hitta


Solen skiner. Jag är astrött efter att ha jobbat på ett nytt jobb idag igen. Vad gör man då när man kommer hem? Ja, du gissade rätt. Man dammar förstås av alla skivor och böcker som man har i bokhyllan ute i hallen samt den som man har inne i vardagsrummet. Byggdammet måste ju bort!
Gud, vad prylar och skit vi har! Det är banne mig ofattbart. Men när man städar och rensar hittar man saker, bra saker. Jag hittade till exempel en massa gamla seriealbum som säkert är värda pengar på Tradden idag. Skägget hittade en gammal countryskiva, jag hittade Saras examensjobb "Kaka söker maka" där hon bl.a intervjuat moi om hur jag träffade mannen. Vi rensade dessutom ut två fulla bärkassar med böcker som vi ska byta mot andra böcker på antikvariatet. Win-win.
Och så hittade jag den här låten. Den är SÅ BRA! Det får bli dagens låt. Jag är trött.

Inga kommentarer: