Summa sidvisningar

måndag 14 september 2009

Toans förvandling!

Jag älskade röret. Jag älskade toastolen med sin guldknopp.


Däremot var jag inte så förtjust i allt som var skavt och sönder...

BLUÄK! Här var Bibbis hörna med kattlådan och allt. Sunkigt!
Men titta! Fjorton veckor senare är allt äckelpäckel borttrollat!
Se!

Svart golv - med golvvärme. Jag betonar: GOLVVÄRME!

Allt kommer från farbror Ingvar. Kamprad alltså.

...utom de här snyggelisnygga hängarna som jag fyndade billigt billigt på en second hand i Habo.
Katt måste man ha.
Nu fattas bara dörrlås, dörrhandtag, dörrkarm och sedan är det klart!
Att vi har stått ut. Vi är fan värda stående ovationer!

Dagens låt: This is it - Melba Moore.
Jaha. Det var det det. Nu ska vi fixa till köket i omgångar. Det får bli en snålvariant. Bättra på färgen och kanske lyxa till det med en ny diskbänk. Och nytt golv. Och ny kyl och frys. Och nya möbler.


1 kommentar:

Anonym sa...

Worth waiting for!
Grymt snyggt!
/L