Summa sidvisningar

torsdag 24 september 2009

Jobba jobba JOOOOBBBA!

Min dröm är att hitta ett okej halvtidsjobb. Och nu har jag ett. I tre veckor framöver iallafall. Så fucking skönt. Ibland kommer jag (läsk, läsk) börja vid sju och sedan får jag (läsk, läsk) traska hem vid elvasnåret. Himmelriket!
Skolan jag jobbar på ligger mitt i stan och av barnens förldrar är minst tre kändisar. Två av dom var med i senaste Se&Hör. Poäng till mig nu då, huh?
En annan av föräldrarna pratade jag jobb med igår för är man som jag "mellan två jobb" så man måste ligga i som en iller. Det lät faktiskt inte helt omöjligt att det skulle kunna bli något på mitt lilla drömställe i la stada.
Jag sätter härmed upp det som mål. Innan årsskiftet ska jag ha en plats där. Om än så liten, så liten.
FOKUSERA!

Dagens låt: Dreamer - Supertramp.
Nä, det var visst inte meningen att jag skulle få jobbet som receptionist på heltid hos......polisen. Ha, ha, ha, ha, HA! Hur fläng får man bli? Jag? Polisen? Nää. De kan ta sin fisiga reception och stoppa upp den där bak.
Jag drömmer vidare. Och fokuserar. Som sagt var.
Website counter

1 kommentar:

sara k sa...

Du. Maila mig om kändisarna så att jag kan skriva in rätt poäng i din "Kändisar jag sett"-tabell.

Och drömstället. Är det dit du åker ibland? Eller det som hade en så himla snajdig hemsida? :)