Summa sidvisningar

tisdag 15 september 2009

Mitt nya måndagsnöje!

Hoppas att ni inte missade TV3:s "Svenska hollywoodfruar" igårkväll. Det var riktigt läskigt. Tre blonderade kvinnor med sillisar, stora läppar och minimala hjärnor. Hemskast var ANNA ANKA. Bara namnet....Hello, my name is Anka. Anna Anka. Jag är gift med Paul Anka, 68 år. Fast vi träffas aldrig. Jag är liksom bara i kulissen hela tiden. Jag kan ingenting - jag vet bara att jag vill utstråla lyx och glamour. Fasad för sjutton. Fasad!
Anna Anka. Vilken extremt osympatisk människa! När hon satt i deras privata jetplan och läste horoskopet (som tydligen ALLTID stämde!) och det stod att folk i hennes omgivning var avundsjuka och missunnsamma så viskade hon att det stämde ju på pricken. Och så nickade hon bakåt i planet för där satt barnflickan som tog hand om deras barn. " Hon tjänar 16000 dollar om året - det är ju vad jag gör åt på make-up på en månad. He he. Klart att hon är avundsjuk på mig.....".
Sedan fortsatte hon i samma stil. Klagade på att de fick bakvägen genom hotellet, klagade på att miljonärerna som kom på deras meet and greet-tillställning "klädde sig som bonnlurkar. Det är så piiiinsamt! Hi hi hi".
Deras två gemensamma små barn verkade hon inte ta i med tång. Hon och den manliga Ankan sov i skilda sovrum och hennes dagar verkade gå ut på att träna (hon var en benget), prova kläder samt sitta i publiken när maken sjöng. Klart som korvspad att alla människor är avundsjuka på denna beundransvärda, fantastiska person. Eller kanske INTE.
Kolla nästa måndag!

Dagens låt: Starfucker - Rolling Stones.
Tänk vad lätt att vara nedlåtande mot människor som jobbar och sliter för brödfödan varje dag utan att klaga. När det egentligen räcker att operera sig i fejset och ligga med en rik gubbe.
USCH!

Website counter

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit, jag missade!
Kommer det i repris kanske ...?

/L

Sara sa...

Jag klarade inte att kolla hela programmet. Det blev överdos av osympatisk Anka. Vilken djupt olycklig och obehaglig kvinna.

Men jag bänkar mig framför reprisen och kollar resten...
(L, jag tror de visar repris på lördag kl. 14)

Anonym sa...

Tack Sara, då vet jag :))