Summa sidvisningar

fredag 4 september 2009

Sicket svin!

Rapport:
Badrummet på nio kvadratmeter är inte klart ännu. Du läste rätt. Det är INTE klart, trots att t r e t t o n!!!! veckor gått. Gissa om jag hoppade och skuttade av glädje när min mobil ringde nyss. Det var hantverkaren.
"Jag är sjuk" snörvlade han.
"I huvudet?" undrade jag. Inte. Men jag hade god lust.
Så nu drar det hela ut ännu mer på tiden. Är det svininfluensan han har fått så kan jag bara drömma om att badrummet är klart lagom till jul.
Nu ska jag dra till jobbet. Sista dagen! Jabbadabba doooooo!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hej !! BA-Totalservice här!! det som inte nämns i bloggen är att det fanns en rötskada ned till källarvåningen åå alla bjälklag var kraftigt svartmögelskadat .. inte heller att vi fick vänta ut anticimex torktider,svartmögel sanering, samt att ni var utomlands så jag fick vänta in er.Sicket svin ?? jag har för mig att jag hjälpte er