Summa sidvisningar

onsdag 29 december 2010

Did it! Done it!

Milstolpe idag. Jag har sänt trafikmeddelanden!!! Visserligen bara i Radio Sjuhärad men ändå. Jag har varnat för olyckor mellan tåg/lastbil. För älgar. För ishalka. För tågförseningar. För bilolycka utanför Pingstkyrkan i Kinna.
Mitt huvud är två gånger större nu än på morgonen. Har fotsvett (har jag aldrig annars) och min deo som jag har nämnt innan måste bestämt bytas ut mot ABSOLUT TORR.
Jag har varit skiiitnervös - men jag gjorde det och fick till och med lite beröm från båda gubbsen som jag jobbade med.
Har dessutom fått reda på vad jag har i lön, PRAKTIKANTlön,
och det var ett m y c k e t glatt besked kan jag låta meddela. Så mycket pengar har jag då aldrig varit värd innan.
I'm happy. Over and out.

Dagens låt: Imorgon är en annan dag - Christer Björkman (sicken kass låt).
Imorgon ska vi ha kul. Sketakul. Vi plus Stefan, Hoccy, Uzze och lilla Molly ska nämligen spela bowling ihop på eftermiddagen. Och sedan är det nyårsafton på det. Kan det bli bättre?

Inga kommentarer: