Summa sidvisningar

onsdag 8 december 2010

Dom mötte Lassie

Var på radion och "jobbade" lite till idag. Den här gången lite senare för att få vara ifred och kunna gå in i dataprogrammen. Det är skitmycket att sätta sig in i!
Plötsligt kommer Clarence in i rummet med tre tanter i släptåg. De ska vara med i en direktsänd radiotävling och nu ska de få en rundvisning i lokalerna först. Bakom min rygg hör jag att Clarence säger mitt namn.
"Vad heter du i efternamn nu igen?" undrar han.
"Juneström" säger jag.
Då säger en av tanterna:
"Är det du som är Mamma Mirre?"
Varpå jag nickar frenetiskt.
Kul.
....och därmed var tanterna säkert supernöjda med sin guidade tur. Tänk va. Att få träffa en riktig kändis!

Dagens låt: Let's work together - Canned Heat.
Idag jobbade jag med Henrik. Vissa människor bara trivs man med och han var en sådan. Ja, förresten gillar jag alla där på Trafiken. Till och med hon som sa till mig att "Ja, radioutseende har du ju redan!"
Jag kan ta det.



Website counter

1 kommentar:

Barasara sa...

Å herregud. Maila mig vem det var.