Summa sidvisningar

onsdag 29 december 2010

Hur WT får man bli?

Tradera - sajten som har allt har en säljare som heter Vittorie. Hon klarar uppenbarligen av att skaffa barn, operera tuttarna och att andas i för trånga kläder men hur hon skulle klara av att skriva ett CV vete fanken.
Se här:

hej du lilla bus! jag är en tokig knäpp 5 barns mamma som tycker tradera är döööskoj.säljer mycket. köper mycket och träffar tusen köpare och säljare i månaden!dom ,flesta kanon trevliga!!och dom fleSTA får JÄTTE gärna Handla av lilla mig och mina små knasstroll utom!!! UTOM DU som????? ..som gör följande!!1. hotar mig med polisen eller inspark för jag inte följde ditt paket till lådan 60 milhärifrån OOO DET RÅKADE FÖRSVINNA ( och DU inte bad om rek) jag HATAR HOT!!!!...(ooo hur kan VI säljare veta? ( ATT vi inte blir dragna vid näsan????)2. lämnar negativt FÖR du själv glömt maila tanten du betalt!!!MAN MAILAR MIG SIN BETALING!!! ..sen POSTAR lilla JAG!!!!!!3....om du lämnar negativt för du inte få levernas på 1-3 dagar JAG HAR 5 BARN!!!!VAD SOM HELST KAN HÄNDA !!!!=0(4 ..DU SOM TAR TRADERA SOM EN SEKT!!!...JAG ÄR EJ SLAVISK KOMMER ALDIG VARA SLAVISK ELLER NÅGON POSTORDER..EN KUL HOBBBY!!....VILL JAG REKLAMERA HANDLAR JAG PÅ NK!!!!TUSEN TUSEN TACK FÖR NI TITTAR IN HOS EN AV DOM KNÄPPASTE , SNÄLLSTE ROLIGASTE KNASSTROLLEN I SVERIGE!!!!KRAMIZZZZZZZ MAMMA COCO OCH TROLLEN!!***.OCH du ....lev ditt liv..ingen annnaN kan göra det ÅT DIG****


Vad ska man säga? Kanske: KraMizZZZ på dig själv Mamma COco(bello)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Website counter

4 kommentarer:

Anonym sa...

...är det så det går till på Tradera!?;) Säljer hon sig själv eller...
Väntar nu på att du lägger ut en bild på dig i din nya klänning på samma ställe. Då kanske till och med jag skulle gå in där!? Men du skulle ju sluta köpa/handla, eller...
Kram från Tuppen

randigkatt sa...

Hej Toppentuppen!
Jag ska bara sluta handla nytt ju! OM jag måste ha nåt så får det bli begagnat (dock ej trosor etc).
Har du kollat runt om den 27/1?

Anonym sa...

Bra tänkt! Kan du upplysa mig, okunniga, vad WT betyder, du vet jag är ju bara en enkel kommunalarbetare utan studieskulder! Angående 27 så är det inget bra datum för Carina (nu börjas det igen...;)) så kan du den 13 januari? Kuckeliku!

randigkatt sa...

WT= White Trash.
Jag tror jag kan 13/1!