Summa sidvisningar

fredag 31 december 2010

Häppy nju jeer!

Inför 2011 lovar jag att INTE:

1. Köpa fler bilar i beckmörker. Man ser inte så bra hur bilen ser ut då.
2. Rekommendera folk att gå och se Vättervegas, Jönköpings "lokalrevy". Jag skrattade inte en endaste gång. Det måste vara rekord. Till och med Stefan & Krister får mig att dra mer på smilbanden.
3. Äta chips varje helg. Nu får det vara nog.
4. Köpa en massa saker. Fast det visste ni ju redan. När jag borstade tänderna idag så tänkte jag att det vore faktiskt bra med en ny digitalkamera. Om man skulle ta och åka och köp..nämen, just det ja, inget mer köpande var det ju.
5. Racka ned så på mig själv hela tiden. Jag måste affirmera mera. Tänka positivt. Istället för tankar som "Det här kommer jag aldrig att klara. Jag är så himla värdelös" så ska jag tänka "Fatta vad jag är bra! Får jag bara lite tid så klarar jag detta galant!"
6. Låta min motorcykel stå i garaget och deppa hela året. Inte en millimeter körde jag min snygga röda Honda CB500 under 2010. Det ska tas igen med besked under det nya året.
7. Sitta så mycket vid datorn.
Jag sätter stopp där. Sju löften är lite i mastigaste laget. Det kommer jag aldrig att klara. Jag är så himla värd...fatta vad jag kommer klara detta bra. Får jag bara lite tid kommer jag klara av detta galant!

Dagens låt: The end - DOORS.
Sätta punkt. Vända blad. Gott nytt år på er!

Website counter

Inga kommentarer: