Summa sidvisningar

tisdag 7 december 2010

Meningar jag vill höra om och om igen

Mamma...får jag ta lite till? Det var så gott!
Waow! Du satte den direkt! Du är ju en naturbegåvning på det här med trafikmeddelanden. Vilket självförtroende du ligger inne med! Inte det minsta nervös ju!
Gör det nåt om vi leker tillsammans i lugn och ro inne på vårt rum några timmar?
Mirre! Vill du att jag åker och hämtar libanesmat nu ikväll?
Vad smart du är!
Du verkar så pigg och energisk. Vad har du för knep egentligen?
Vi struntar i julklapparna nu i år.
Jag och grabbarna vann lite på hästarna igår så... vill du åka till Grekland eller Italien eller nåt?

Dagens låt: Mikrofonkåt - September.
JAAAA! Jag TYCKER att det är skitkul att prata i mikrofoner. Varför ska jag då bli så inihelvetes nervös för dådå?
Var på radion i morse men fixade inte att spela in två ljudfiler. Fick tunghäfta. Tur att det inte var direkt för det är det ju tydligen FLERA GÅNGER per arbetspass. Grrr.
Ska dit imorgon igen och "torrsända". Det låter ju nåt det. Torrsända.

3 kommentarer:

Lena sa...

Hmm ... vad är torrsända ....?!
Låtsassända eller ...?
LK

Anonym sa...

Ha, ha, ha! Fick DU tunghäfta!? Va bra, då har du gjort det momentet och sett vad som händer då...eller hur!?;) Torrsända tycker jag låter kanon, kanske till och med jag skulle våga...det sänds väl aldrig eller...;)) Kram! Tuppen

randigkatt sa...

Torrsända = låtsatssända.
:-(