Summa sidvisningar

måndag 31 oktober 2011

Boktips till AK

...var det ju också. Teflonminnet glömde. Jag kan INTE rekommendera UTRENSNING - nu har jag läst 100 sidor och jag tycker fortfarande att den är skittorr.

Har inte läst något så där vidunderligt bra på sistone men jag kan rekommendera några oldies but goldies (som du säkert redan läst)
1. Människohamn - John Ajvide Lindqvist.
2. Nattfåk - Johan Theorin.
3. Anna, min älskade - Magnus Utvik.
4. En ovanligt torr sommar - Peter Robinson.
5. Vinteräpplen - Josefine Sundström.

Alla garanterat superbra. Busters öron av Maria Ernestam fortsätter jag att rekommendera, gud, vad den är bra, och så den där Tusen strålande solar av Khaled Hosseini (?.
Stadserien av Per-Anders Fogelström har du så klart redan plöjt igenom. Åh, så bra!
Nu vill JAG ha boktips. Säkra kort. Sidvändare. Inte motsträviga sidor upp och ner som hon den där Oksanen lyckats krysta ur sig.
VAD SKA JAG, BÖR JAG, MÅSTE JAG LÄSA????

Inga kommentarer: