Summa sidvisningar

söndag 23 oktober 2011

T Ä V L I N G !!!!!!


Inga inlägg här på bloggen sedan i fredags. Illa illa. Och nu dimper man ner här framför datorn, laptopen som inhandlades i april, och den hotar med att krascha hårddisken var och varannan timme. "Spara ner alla filer!" gapar den. Var? Hur? Sedan vi slängde ut allt i källaren, däribland världshistoriens fulaste databord, så hittar jag inte mitt USB-minne! Alla bilder, alla kåserier, lätt panik.
Men nu var det ju inte kraschande hårddiskar som jag skulle skriva om. Utan jag skulle faktiskt skriva om....nä, just det. Jag vet ju inte vad jag ska dra upp. Därför tänkte jag utlysa en liten tävling där Du får önska dig vad jag ska skriva om. Kul, va!

Alternativen är som följer:
1. När jag svimmade på Hoppets torg.
2. Bonden Börje, lilla jag och dasshålet.
3. Mina tillkortakommanden och varför jag känner mig lätt efterbliven.
4. Ett boktips.
5. Separationer på försök - så gör du!

Välj ett av alternativen. Skriv en motivering på max 20 ord. Din motivering ska innehålla orden "spännande" och "fantastisk".
Jag skriker som Paolo Roberto:
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

3 kommentarer:

Sparkling sa...

Nummer 3. Motivering: Jag känner mig ofta själv fantastiskt efterbliven och det vore spännande att höra i vilka sammanhang andra gör det.

Barasara sa...

Jag röstar på samma. Nr 3. Det är kul att läsa om brister och skavanker :)

Anonym sa...

Jag röstar på "Ett boktips" - bara för att det vore fantastiskt att läsa en spännande bok-var ju länge sen det!/AK