Summa sidvisningar

onsdag 26 oktober 2011

Ha ha ha hallonpaj

Efterblivna quinnan här. Ikväll blir det "vuxenkalas" (utan pyjamas) för den yngsta personen i hushållet.
Jag har bakat rabarber- och hallonpaj och så blir det frallor med valfritt pålägg. Ost! Gurka! Räksallad! Ägg! Kaviar! Har städat, tänt värmeljus och kammat katten.
Imorgon ska datorn på utflykt (vilken j-a övergång) och få lite söörvis. Bilen är på lagning. Faktura inskickad på skadeståndskrav till kommunen. Man får mycket, eller möcket som Anna-Nicole Winther skulle ha sagt, gjort när man slutar halv elva på förmiddagen.
Till helgen: efterblivenhetsrapportering! Den som väntar på nåt gott får ofta vänta för länge.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu får du förklara lite eller mkt du efterblivna eller så är jag det med...
Skadeståndskrav till kommunen?
Annars ser jag fram emot att läsa vidare om rapporteringen med stort E efter helgen.
Undrar även varför du är efterbliven eller åtminstone kallar dig det?
Sen ser jag fram mot ett boktips!
& sist men inte minst fler roliga bloggar!/AK

randigkatt sa...

Jag körde ju in i en av deras omärkta refuger i söndags. Kostnad för moi: 3980:-

Hörs i helgen :-D