Summa sidvisningar

måndag 31 oktober 2011

Hem nya hem

Äntligen har växasängen försvunnit ur sovrummet. På plats istället: Mitt nya (gamla) skrivbord. Nya datorhörnan alltså!

Sängen hittade jag på Blocket. 400 pix för hela klabbet! Jättebra med lådor under sängen.
Är mycket nöjd. Lillfisen är nöjd han också.

Stolen under snygga tyget (vårt gamla draperi) är sketagammal. Säkert hundra år. Spegeln från 70-talet i gul plast gav jag bara tio spänn för. Aj lajk loppis!

Det gamla spindelnätet som Alex tillverkade till Skägget som i sin tur gav det till mig i present. Unikt. Finns bara i ett enda exemplar till. Med ljushållare och allt!

Bosse skulle flytta till Thailand och hade garageloppis i Bankeryd. Och vad hittade man hos honom om inte en gammal handmålad Vampirellatavla i plåt!
Jäkligt snygg om jag får säga det själv och det får jag ju.


Och från Vampirella över till Wendyrella. Godis och pengar cashades in. Själva så fick vi ett ägg kastat på ett av våra fönster. Mycket kul tyckte säkert de alldeles för gamla ungdomarna. Inte lika kul tyckte vi.

Inga kommentarer: