Summa sidvisningar

fredag 7 oktober 2011

Dagens i-landsproblem


Mjölken är slut.
Jag har ont i nacken och ryggen.
En nagel är trasig.
Min panna börjar bli rynkig.
Jag ska jobba ända till klockan 18. Jag gör det VARANNAN fredag ända fram till nyår.
Skägget kanske har flyttat. Om du läser detta Skägget - HAR du flyttat?
Det var väl typ det. Har man väldiga problem så har man.


Dagens låt: Friday I'm in love - The Cure.
Varför ska man älska fredagar? Jag är alltid som en urkramad disktrasa på fredagkvällen. Att då sätta sig framför teven med grillisarna och kolla på Doobidoo eller annat trams går bara fetbort. Måste skaffa en bra film idag. Frågan är bara vilken...jag vill bli berörd. Antingen ledsen, glad eller rädd men hur ofta blir man det? Det händer väl ungefär en gång av 88. Önskar att jag hade Musicbox, Magnolia, Elefantmannen, Nyckeln till frihet, Big Fish, South park, Them, Gladiator och Apocalypto osedda.

5 kommentarer:

Anonym sa...

En fredag i oktober...glöm inte att du är bäst! Kram!//Tuppen

randigkatt sa...

:-D
:-)
:-p

sickan sa...

o, jag trodde friday i´m in love, betydde att man var kär på en fredag...ooops! upp med hakan, du är den som lyser upp Huskvarna i mörkret! förresten! jag blir alltid lika glad att höra din ljuva stämma med trafikmeddelanden!!!

randigkatt sa...

Tack Sickan!
Det skulle vara skönt om man kunde bli kär men det kommer nog aldrig ske igen #pessimistisktlagd#
Tack för uppmuntran!

Anonym sa...

:)/AK