Summa sidvisningar

fredag 10 februari 2012

Är det Björn Ranelid?

Hallå, hallå! Du Björn. Förlåt att jag ringer och stör men visst lider du av tinnitus sedan barndomen? Ja. Just det. Det gör du ja. Då måste jag bara få fråga...hur står du ut? Du ser ju för det mesta glad ut och du verkar ganska produktiv med dina böcker och så dansar du och debatterar och håller på. Anledningen till att jag ringer till dig är bara den att jag vill ha lite medlidande för jag tror att jag också har fått tinnitus. Det susar i örat och därmed i hela skallen och det är FRUKTANSVÄRT jobbigt. Jag skulle då aldrig orka skriva böcker, dansa, le, le, le, debattera och hålla på i det här tillståndet. Inte.
Vad sa du? Va? Ta det en gång till är du snäll, jag hör lite dåligt också förstår du.....om jag är förkyld? Ja, jag har haft en hemsk hosta i en veckas tid nu. Menar du att det kan ha något med saken att göra? Vad glad jag blir!
Va? Ska jag ta mig i min röv?? Jaha, ha ha, jag hör så tokigt! Sa du att jag ska jag ta och köpa
R e v a x ö r? Tror du det kan hjälpa? Jamen, du Björn. Jag får verkligen tacka så mycket för att du tog dig tid. Jag ska göra som du säger. Hjälper inte Revaxör så ringer jag dig igen. Okej! Hej!

Dagens låt: Du för mig - Lill Lindfors.
Va? Hörde jag rätt? Kommer Lill Lindfors hit till radion idag? Isåfall bara MÅSTE det hända något jobbigt där ute i trafiken så att jag får gå in och avbryta dom där inne i studion. Vill ta mig en närmare titt på'na. Hur kan hon se så oförskämt ung och fräsch ut trots att hon är, är det närmare 70? år. Hon bara MÅSTE ha tagit till kniven. Något annat är omöjligt.
Återkommer!

2 kommentarer:

Sparkling sa...

JAA, hoppas du får möjlighet att kolla in hennes ansikte på nära håll, är det kirurgi? Botox? Hur många kg smink verkar det ha gått åt? Det är inte normalt att se ut som 23 när man är typ 73. Det borde inte ens vara normalt att VILJA se ut som 23 när man är så gammal, då borde man väl ha förlikat sig med sitt öde.

randigkatt sa...

Lill kom aldrig - de träffade henne på nåt ställe och spelade in intervjun. FUSK! Hon kanske kände på sig att trafikreportern skulle tokstudera hennes fejs.....

Fast lika sjukt att VARA 23 och operera sig och skjuta in botox och annan skit. Sjukt sjukare sjukast.