Summa sidvisningar

torsdag 9 februari 2012

Nytt barn på g!

No danger on the roof! Jag är inte pregnant men för den sakens skull behöver man väl inte låta bli att fantisera om vad ens nya barn skulle få heta. Hade jag fött en tjej idag så hade jag kämpat för namnen: Mim, Ronna eller Mimma.
Hade det ploppat ut en grabb så hade jag nog fajtats för Åke.

För övrigt så har jag inget direkt på hjärtat för tillfället. Skulle isåfall vara att jag retar mig på mig själv för att jag gör korkade köp. Ta bara en sådan sak som det här med den livsviktiga saken MASCARA. Efter minst 25 års erfarenhet VET jag ju att det bara finns en enda mascara som verkligen funkar och den heter Max Factor 2000 calories. Varför ska jag då ens testa att köpa nåt annat när jag vet att jag bara kommer bli bitter? Köpte en Maybelline VOLUME EXPRESS när jag var i Ullared och vaddå volym och vaddå express? Byt namn till SMALL LASHES EXPRESS. Det hade varit ärligare. Skitmaybelline. Du får hänga med mig till nästa loppisförsäljning den 31/3. Känner jag loppisfolket rätt kommer de betala max 10 spänn för dig. Det kan du ha.

Inga kommentarer: