Summa sidvisningar

torsdag 23 februari 2012

Nyfiken på mig själv

Jobbade tidigt i morse och i och med att man jobbar inom media (fränt!!!) så hade Henke och jag så klart full koll på det här med nya kungabarnet. Redan efter klockan 6 visste vi att PRINS DANIEL skulle hålla presskonferens klockan 7.00. Radion var på, teven var på. Och trots att man har det ganska körigt vid varje hel och halvtimme med trafiksändningar lyckades vi se det historiska tillkännagivandet.
När PRINS DANIEL tog till orda och drog ut på beskedet sådär lite snyggt och han kom till..."en liten, väldigt söt.......................prinsessa" så gav jag upp ett gällt tantskrik.
Vem är jag egentligen?
När jag några timmar senare åkte hem så vajade varenda flagga där på sina stänger. Blev alldeles rörd och varm inombords. Log hela vägen hem till Huskvarna.
Vem ÄR jag egentligen?
Babblar om nya prinsessbarnet med varenda själ jag möter.
Jag visste inte att jag var så här!
När jag sedan går in på min blogg och kollar statistiken och kollar in ord som folk sökt på så ser jag att någon ramlat in på bloggen genom att jag tydligen har skrivit om en jättehaka.
Blir plötsligt väldigt nyfiken på mig själv. Vad vill jag, vem är jag, varför skriver jag om stora hakor, varför skriker jag till gällt när det gäller kungahuset?

Bör jag vara orolig?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det bör du!/AnonymaAK