Summa sidvisningar

lördag 1 december 2012

Kolla vad jag unnar mig!


Missade såklart Jennie Ekströms utställning på Linnman gallery trots att den pågick i typ tre veckor och jag var på väg dit typ trettiotre gånger. Himla. Typiskt. Mig.
Men så hände det sig som så att när Anna-Karin och jag var på Designmarknaden idag (som turligt nog var på ovannämnda galleri) så fanns det blad att beställa. Eller säger man blad när bladet i fråga är typ 50x70 cm stort? Det gör man kanske inte.
Men skit samma -  stort Tack till mig själv för den tidiga julklappen. Jag vet då precis vad jag önskar mig! Och tack konstnär Ekström. Nu kommer jag aldrig mer att deppa och ha mig.


2 kommentarer:

Barasara sa...

Ursnygg! Jag såg den på deras FB-sida. Älskar den lilla feta småfågeln. Vågade aldrig fråga där vad den kostade, frågar dig istället!

Blir det bild på bloggen sen när den kommer upp på väggen? Hoppas!

randigkatt sa...

I love it! 850 pix kostade den. Snorbilligt, tycker jag.