Summa sidvisningar

måndag 1 december 2008

Meningslösheter del 1.

Fram med anteckningsblocken nu. Notera följande: Jag behöver en fruktskål. Kan detta kvala in som världens mest tråkiga blogginlägg? Jag antar det. Men faktum kvarstår. Idag snurrar det mest fruktskålar i mitt stackars klena huvud. Jag har så helvetes mycket frukt här hemma och eftersom min fruktskål är överfull i köket så borde jag köpa in en ny, snygg, till vardagsrummet. Så får de många bananflugorna (åh, vad ni är äckliga!) liksom ett rum och kök att vistas i. Inte bara i köket alltså.
Ska jag orka masa mig iväg till Åhléns och spana? Kanske. Kanske inte. Den som överlever extremt givande bloggbetraktelser får se.

Dagens låt: Start me up - Rolling Stones.

Vore skönt med en sådan där uppvridningsnyckel i ryggen. Då skulle man kunna dra upp den till max vid den här sega tiden på dygnet och så skulle man orka ta tag i det där man inte riktigt pallar. Leta fruktskålar, beställa klipptid, börja träna, rensa fotografierna, baka bröd. Och åka till A6.


Website counter

Inga kommentarer: