Summa sidvisningar

måndag 24 november 2008

YES YES YES!

YES! JAAAAAAAA! Lyckan är total! Himmel och pannkaka! Äntligen!!!! Jag är så GLAAAAAAD! Nu ska här firas! Vad är det som har hänt undrar ni? Har jag fått jobbet jag sökte? Jaaaa, eller nä, jag vet inte, jag tror inte det, men idag hände det. Jag var med bland vinnarna som gick tipspromenaden på Öxnehaga igår! Jag är ett geni! Eller geni och geni - jag var en av de lottade vinnarna. Undrar vad jag har vunnit? En julost? Ett pulkaåk nerför Öxnebacken? En gratis tipsrunda? En kaka av finare sort i fiket? En våffla till kaffet? Spänningen är oliiiiiidlig. Måste lägga band på mig nu till nästa söndag. Då ska det tipspromenadas igen minsann.
Kom nu inte med en massa jobbiga mejlfrågor till mig här innan om vad jag har vunnit - ni får ge er till tåls till nästa vecka. Okej.

Dagens låt: The winner takes it all - ABBA.

Är denna tipspromenadvinst ett tecken? Ett tecken på att turen har vänt? Säger man så eller menar man då att man har haft tur och nu inte har det eller ska man säga att nu har oturen vänt? Jag behöver vägledning och råd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! Jag såg det nog först.
Jag kunde inte sova så jag läste JP.n redan när den kom (kl.4).

Och visst såg jag att du (och Anna!) vunnit men jag är ju förbjuden att sms.a nattetid :)

Jag tippar på friskvårdscheckar till badhuset. Vinner man om man gissar rätt?

Anonym sa...

Ja, du vinner en miljon om du gissar rätt. SÅ säker är jag på att det inte är en sån dyring till vinst!