Summa sidvisningar

fredag 12 november 2010

Dagens nyheter!

En kvinna i Huskvarna var igår inne på Apoteket för att handla handcreme. Kvinnan var så förvirrad att hon betalade och gick därifrån utan att få med sig varan hem.

Det blir en lugn helg i Huskvarna den här helgen. Detta för att den 41-årige och skäggige mannen ska jobba på skivmässa samt gå på tuff bikerfest. Mycket chips och dip kommer därmed att förtäras på Drottninggatan.

En kvinna i Huskvarna som en längre tid jobbat som vikarie inom särskolan kommer i veckan att samtala med en ny aktör om ett jobb som kan bli aktuellt för kvinnan. Jobbet innebär datorer, mikrofoner och telefoner samt kanske det viktigaste av allt - inomhusmiljö.

Födelsedagskalaset för den femårige pojken som vägrar att ha på sig jeans avlöpte i år väl. Endast två barn tog till lipen och varken brandkår, polis eller ambulans behövde rycka ut.

Dagens låt: Shock me - Ace Frehley.
Vilken platt mage du har! Vilken ickerymningsbenägen katt du har! Vilket tjockt, glansigt och välfriserat hår du har! Vilka väluppfostrade barn du har!
Säg det - och jag börjar sjunga på Ace's gamla låt.

Website counter

3 kommentarer:

Lena sa...

Ha ha ha fan vá kul!
Sånt här kan jag flabba åt länge.
Låten med Ace .... hmmm nä den känner jag inte igen. Sorry.
Har du hämtat din handcreme då?
/Lorentz (åhh jag tyckte det stod Lorenta) fniss

Barasara sa...

Å - ÄNTLIGEN! Håller tumme :)

randigkatt sa...

Yes, Lena. Handcremen är hämtad.
Nu ska bara jag återhämta mig också.

Håll tummarna Sara!