Summa sidvisningar

torsdag 18 november 2010

Tomtar på (säng)loftet

Wendy, 8 år berättar om nattens mardröm:
"Jag bodde i ett hus med dig, pappa, Mille, Stefan, Molly, farmor och Leif. En dag låg jag på gräsmattan och då kom det en bil och ut ur den hoppade två trädgårdstomtar.
Jag sprang in i huset och då knackade en av tomtarna på dörren. Jag öppnade.
"Vill du åka pulka med mig?" undrade han.
Jag sa att det var så sent och att jag inte ville det. Då blev trädgårdstomten JÄTTEARG! Han skrek åt mig och jag skrek tillbaka samtidigt som jag slog honom i huvudet med en spade. Sen vaknade jag."

Öh?

Dagens låt: By my side - Eurythmics.
"Du kan väl skumma igenom detta vid ett tillfälle" skrev Trafik-Johan i ett mail till mig idag.
Jag skrev ut det bifogade dokumentet på 15 (!) sidor (!) som var fullmatade (!igen!) med viktiga regler och rutiner för en trafikreporter. Skumma igenom. Ha. Jag kommer ha detta dokument bredvid mig i sängen ända fram till den 2/12 nu. Ifall det skulle bli ett muntligt förhör menar jag.



Website counter

Inga kommentarer: