Summa sidvisningar

fredag 26 november 2010

I MÅÅÅÅL!

Äntligen! I did it! Arbetsveckan är till ända. Den avslutades med adventsfrukost i matsalen, friskispass i gympasalen (som leddes av fyra mellanstadieelever... jättekul), pizza till lunch och sedan adventssånger inne på fritids. Det finns nästan inget som jag går igång på så som barnaröster och vackra sånger. Hade jag varit mol allena eller fått sitta bakom en skärm hade tårarna sprutat som vatten ur en brandslang. Alla sjöng med. Alla kunde sångerna (en bravad med tanke på att de knappt vet vad det är för veckodag) och just den där sången där alla tar i och sjunger "LÅT DET BRIIIINNA, LÅT DET BRIIINNA!" gör mig särskilt vek.
Himla jobbiga barn men himla goa barn.
Nu tar jag helg. Och ikväll ska jag bli f u l l.

Dagens låt: Just the way you are - Bruno Mars.
When I see your face - there's not a thing that I would change...lalllallallla. Eller hur? Inte en endaste grej....


Website counter

2 kommentarer:

Lena sa...

Bli inte full nu Mirre
(fast egentligen var det ju "bli inte full nu Lena).
Hmm låt mig tänka ... typ 27 år sen va? Eller?

/LK

randigkatt sa...

Japp. TJUGOSJU ÅR SEDAN.
När vi var på Svarta Börsen med Björn Afzelius & co. Det var tider det!!