Summa sidvisningar

torsdag 3 januari 2013

I mål! Och LEVER!

ÄNTLIGEN! Nu är det här experimentet över med leverrensningen och jag har fått springa på toa cirka 20 ggr sedan igårkväll. Är du extremt känslig kan du sluta läs nu.

Meningen med den här smaskiga dieten är att man ska skita ut "gallstenar" och redan i första Niagarafallet kom det faktiskt något som såg ut som små gröna kulor som flöt på vattenytan i klosetten (mossigt fint ord). Jag är inte så intresserad av att fördjupa mig i skiten men om ni vill se andras resultat kan ni kolla in detta och sedan se om ni är sugna på att haka på. Förmodligen så kommer ni skrika nej, nej, NEJ!!! i falsett.

Nu måste jag få äta innan jag blir galen. Får ta det lite easy här i början med te och macka. Vågar man sig på ett ägg? Älskar ägg.
Om leverrensningen får några effekter så meddelas detta så klart. Hyser dock inga större förhoppningar. Just nu är jag mest enormt öm i rö....baken.

Inga kommentarer: