Summa sidvisningar

onsdag 2 januari 2013

The leverrensningsdag är här

Då var den här då. Dagen då min lilla fjompiga lever ska få sig ett bad. Idag ska jag inte äta så särskilt mycket innan kl.14 och efter kl.14 ska jag varken äta eller dricka. Då och då ska jag bara få ta ett glas (2 dl) med epsomsaltlösning. Låter ju hur gott som helst. Mmmmm.
Nu till frukost ska jag iallfall dricka te med en skvätt havredryck i. Jag ska göra gröt med lite bär och så ta en hembakad dinkelfralla till det. Ja, jösses. Vad har jag gett mig in på? Varför ska just jag tycka att det är så kul att experimentera med mina stackars organ?
Men okej. Vi får se hur mitt humör verkar i eftermiddag vid femtiden. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag vara bra mycket surare än brukligt.
Jag håller er (eftersom ni är så ENORMT intresserade) uppdaterade under dagen om hur det här går. Nu kör vi!

Inga kommentarer: