Summa sidvisningar

onsdag 2 januari 2013

The leverrensning final dag 1

Jag vet vad ni tänker. "VAD GOTT DET SER UT!" För nog är olivolja gott. Liksom citron. Och pressad grape! Men ni har fel. De första klunkarna var ren olivolja och jag vet inte hur jag ska beskriva den hemskahemska smaken. Jag vet bara att jag aldrig mer, någonsin, i hela mitt liv alltså, kommer att utsätta mig för det här med leverrensning igen. Det var för otäcka drycker inblandade helt enkelt.
Nu ska jag äntligen få gå och lägga mig och jag ska sova på höger sida så att levern utsätts för ännu mer press. Magen bubblar som värsta bubbelpoolen. Har jag otur så får jag tillbringa natten på toan.

Godnatt jord. Godnatt stackars lever.


2 kommentarer:

Barasara sa...

The madness. Du galna katt, du galna folieklädda katt, att du ens ger dig på detta mumbojumbo.

Är dock väldigt tacksam att vi får följa hela resan!

randigkatt sa...

:-D Någon måste ju gå i täten. Och nu bara råkade det bli jag. Om Lennart Nilsson hade varit min pappa så hade jag bett honom krångla in en kamera för att ta ett kort på min nya fina och rena lever.