Summa sidvisningar

onsdag 2 januari 2013

Klockan 10.30 på leverdagen

Är vid gott mod trots att min frukost såg lite annorlunda ut mot de andra 364 dagarna om året. HAR ÄTIT GRÖT! Nån slags korngryt som Skägget har i skafferiet - den snodde jag åt mig och hur fasen kan han äta den gråa sörjan varje morgon? Obegripligt. Jag hade i lite svarta vinbär som jag hittade i frysen, tack svärmor Vera, och så strödde jag lite kanel på. Smakade...sådär. Kanske inte riktigt lika fasansfullt som jag hade föreställt mig men jag tror inte att jag kommer bjuda in gröten till frukostbordet som gäst fler gånger. Dricker vatten (se rosa mugg) och följer mitt nedklottrade schema slaviskt. Skriver jag inte otroligt fult så säg? Det är ganska svårt att tro att jag en gång jobbat på en reklamavdelning i ett varuhus där jag ansvarade för textningen av alla skyltarna. När jag inte anstränger mig utan sysslar med automatskrift - då ser det för jävla bedrövligt ut. Skäms.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe. Min första och sista för den här dagen.Mitt huvud kommer förmodligen protestera å det grövsta när det får kännedom om det här. Vilka dumheter!

The leverrensning goes on. Over and out.

Inga kommentarer: