Summa sidvisningar

torsdag 3 januari 2013

Lever jag? Lever levern? Dag 2

Godmorgon. Natten har varit relativt lugn.  Har inte behövt besöka toan en endaste gång. Har däremot drömt märkliga drömmar och när klockan ringde nu kl.7 så var det HÖGST motvilligt som jag masade mig ur sängen och ut mot kylskåpet. Intag nummer tre av magnesiumsulfatet väntade och jag vet inte hur många gånger jag sa "Åh fy fan vad vidrigt!" mellan klunkarna men jag uppskattar det till ungefär fem gånger. Och detta trots att jag håller potatisnäsan i ett järngrepp. När sista klunken var svald så tog jag ett fryst svart vinbär och stoppade in i munnen bara för att bli av med den värsta smaken.

Annars då? Tja, konstigt nog så har jag sluppit den befarade huvudvärken och trots allt så är jag inte direkt hungrig. Fast jag tänker på mat var femte minut. Har kommit fram till att jag nog ska åka till Munchies ikväll och hämta hem deras supersmarriga veggieburgare med rödbetor och chevre.Jag är värd all lyx jag kan få nu inbillar jag mig.

Det bubblar lite i min mage igen. Efter kl.9 så kommer jag förmodligen få sitta på toa ett bra tag. Väldigt spännande. Den som lever får se vad levern kan ge.
Återkommer om detta.

2 kommentarer:

Mitt lilla face sa...

Hej jag måste bara få fråga varför du ska rensa "levern"
Har du någon sjukdom ?
Ger det någon effekt förutom lös i magen och äckelkänslor.
Låter mer som att du straffar dig själv ?
detta är bara massa frågor inga påståenden , jag är bara nyfiken.

randigkatt sa...

Hej!
Jag fick tipset av en gammal klasskompis och blev nyfiken. Min man testade detta för två år sedan och jag tror verkligen inte att det har något samband men han gick ned mycket i vikt efteråt och sedan dess går han inte upp i vikt trots att han stoppar i sig en massa mat. Jag vill kanske gå ned typ fyra kilo men som sagt - jag gör detta mest av nyfikenhet.

Leverrening och borttagande av gallstenar anses kunna medföra:
Minskad risk för gallstensattacker, du tål fet mat bättre.
Ökar leverns reningsförmåga, av gifter, toxiner.
Bättre matsmältning. Skapa överskottsenergi, du blir piggare.
Sänkta kolesterolvärden. Bättre hud.
Förbättring av allergier. Ta bort värk, smärtor och stelhet i skuldror, armar mf.