Summa sidvisningar

fredag 18 januari 2013

Så jävla less



Just nu. Less.
Trött på mig själv. Trött på vissa människor i min omgivning. Trött på att vara trött. Här jagar man runt i sin foliehatt och vad jag egentligen letar efter, har jag förstått, är något uppiggande, något mirakelmedel som ger mig energi.
Man testar leverrensning, man äter vegetariskt, man har börjat dricka havredryck istället för mjölk och nu det senaste: Spirulinadrinkar. Varför?
Köpte ett grönt sprirulinapulver för 199:- (dyrt om du frågar mig) i hälsokostaffären och enligt Renée Voltaire så var detta ett RIKTIGT UPPIGGANDE och BRA medel.
Fråga mig nu. Gör det. Jag svarar nej. Det är inte uppiggande alls. Man blir törstig av det. Törstig och trött. Det måste vara något som är monumentalt fel. Med mig alltså.

Tror banne mig att jag ska kränga av mig foliehatten, börja med boxning i kombination med primalskriksterapi och som om inte det vore nog - sätta tänderna i blodiga biffar. Jag ska sluta sopsortera och sluta bry mig.

Nytt liv. Nu! GENAST!

3 kommentarer:

Barasara sa...

Kattenkatten. Det låter som du åkt på januarin från helvetet.
Visst hade du solresa inbokad, hur många dagar är det kvar till den?

Mitt lilla face sa...

låter som en bra ide att prova.
jag skulle vilja prova en hälso kur istället, vi kanske ska byta recept ?

randigkatt sa...

Sara: Sportlovet. Och ja,
jag h a t a r januari.
Matts: Jag har inga recept att byta - jag vill ju inte att du ska må dåligt också....