Summa sidvisningar

onsdag 2 januari 2013

Kl.14 och nu blir det hardcore

Japp. Leverrensning var det.Nu får jag varken äta eller dricka mer för idag. Jag får bara klunka i mig ca 4 dl av det där läskiga saltvattnet och ikväll så vankas en shot med olivolja och citron. Det ser jag fram emot. Inte.
Men så här såg iallafall sista måltiden ut: Ris med kokt broccoli, brysselkål, gurka, tomat och två knäckemackor. Inget direkt fett, inga mejeriprodukter. Om det var gott? Sådär. En hink bearnaisesås lite sådär vid sidan av hade ju helt klart gjort både mig och mina smaklökar lyckligare.
Huvudvärken lyser dock med sin frånvaro, kanske kickar den in framemot 17-tiden. Jag är ju svårt kaffeberoende och något av den svarta gudadrycken blir det ju inte förräns vid 11-tiden imorgon. LÅT. TIDEN. GÅ. FORT!

Inga kommentarer: