Summa sidvisningar

söndag 20 januari 2013

Jag kanske bara är för gammal

 P3 Guldgalan

P3 Guldgalan igår. Var hemma hos Carro och trots att hon bara är 32 år så hade jag mer koll på artisterna än vad hon hade. Hon visste inte ens vilka First Aid Kit var. Och hon hade aldrig ens hört Alinas "Flytta på dig". Kulturskymningen sänkte sig över hela Torpa.
Iallafall - plötsligt fann jag att jag satt och sparkade med benen och skrek samtidigt som jag höll händerna för ansiktet när dessa herrar klev upp på scen. Mycket, mycket, MYCKET hög skämsfaktor 30 minuter in i programmet.
http://www.svtplay.se/video/969696/19-1-21-00

Skojigt? Härligt? Befriande? Originellt? Svarar du ja så kan vi inte vara kompisar nåt mer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bäst att svara NEJ! /AK64

Sparkling sa...

Jag svarar NEJ! NEJ! NEJ! NEJ!