Summa sidvisningar

torsdag 8 januari 2009

Intresseklubben noterar följande

Andy Bell. Ringer det en klocka? Om jag säger Erasure? Visst! Sångaren i Erasure! Just nu är jag skitsugen på att höra deras Sunday Girl. Sist jag hörde den satt jag i bilen och rattade ungarna till dagis. Plötsligt kom det ljuva introt på bilradion och jag blev så till mig att jag nästan, eller om jag ska vara ärlig så kan du plocka bort nästanordet, började lipa. Sunday Girl börjar så bra, segar till sig lite men överlag - I love den. Måste be nån om hjälp med att ladda ner lite låtar.....
Måste ha: Killers "Human", Eagles "How long", Erasure då, Bruce Springsteen "Working on a dream", Hurriganes "Get on" en massa Loney Dear-låtar jag tappat bort namnet på och ett gäng till.

Dagens låt: Burning down the house - Talking Heads.
Att syssla med hembränning av cd. är det olagligt eller inte? Jag har inte hängt med i utvecklingen riktigt. Spelar roll - jag vet inte hur man gör och jag har ingen brännare. Men jag önskar baske mig att jag hade en. Då skulle det vara slut på sysselsättningsproblemen för undertecknad. Jodå.

Inga kommentarer: