Summa sidvisningar

söndag 25 januari 2009

Tjejträff

Hade en sådan uuuuunderbar kväll igår. Vi var nio tjejer (tjejkvinnor?) som samlades här hemma för att äta och dricka, flabba och flamsa. Vid tiotiden åkte vi ner på stan. Gick till inneklubben numero uno och naturligtvis fick vi gå före alla andra som stod och huttrade i kön. Väl inne i lokalen så flockades snart alla män runt oss och vi blev bjudna på drinkar, chilinötter, godis och cigaretter och det var SÅ trevligt. Jag dansade med än den ena än den andra hela natten och när klockan närmade sig fyra så tog jag en taxi hem. Slapp förstås att betala eftersom taxichauffören kände igen mig från tidningen.
Sov till lunch. Efter att ha ätit en ytterst välsmakande lyxbrunch (melon! ägg benedictine!) nere på kvarterskrogen så var det dags för lite spabad med tillhörande ansiktsbehandling samt manikyr och pedikyr.
Nu ska jag ta och sminka mig. Ikväll blir det först thaimat sedan biobesök. HÄRLIGT! En riktig toppenhelg med andra ord!

Dagens låt: Dreamer - Supertramp.

Tja, drömma kan man väl få göra. Visst var vi här hemma och visst var vi på stan. Men några köer, flockande män, gratisdrinkar, gratistaxi och gratiscigg har man då inte sett röken av. Och vaddå bio? När Mia&Klara är på teven? Man är väl inte dum heller!

Inga kommentarer: