Summa sidvisningar

fredag 2 december 2011

Ett kändispar jag stör mig på



...... är Richard och Marie Herrey. Det är nåt med hans otäcka flin och hennes räddhågsna blick och "jag trycker mig tätt intill min man på varenda mingelbild" som jag inte fixar. Jag har till och med stått i samma kö som dom. Året var 1999 och platsen var på Älvsjömässan där Melodifestivalfinalen skulle gå av stapeln. Kristin Kaspersen och hennes dåvarande man (de verkade inte alls speciellt käcka, snarare sura) stod bakom oss och snett framför oss var det här menlösa paret. De sade ingenting till varandra, hon bara liksom klängde på honom, nej, fel ord, hon klamrade sig fast vid honom. Vad är hon rädd för? Att nån ska komma och sno hennes sång- och dansman?
Fat chance, hörru Marie.

2 kommentarer:

Barasara sa...

Huu, tycker han verkar osympatisk. Var det inte han som stalkat Charlotte Perelli? Och, är detta samma fru som han skickade ut presstexter om att han skulle skilja sig från för några år sen? (Jag minns att han blev tråkad för det - vem är han? Vem är hon? Vem bryr sig? Och vem fan, såvida man inte tillhör kungafamiljen, skickar presstext om sin egen skillsmässa?
Får likt dig obehagliga vibbar.

randigkatt sa...

Visst var det han! Skickade presstext att de skulle skilja sig....gud så pinsamt!