Summa sidvisningar

söndag 4 december 2011

Veckan som kommer

blir nog bra, tror jag. Imorgon ska jag gå till nya kulturhuset SPIRA. Står på gästlistan och allt och är det gratis kommer jag. Det kan man lita på. I vilket fall som helst så ska vi gå på genrepet av EN JULSAGA - det är tydligen nån barnteater. Ungarna ska med alltså.
Jobb blir det hela veckan men jobb är kul. Slutar halv elva på fredag och efter att jag varit och fått fotvård så ska jag ut med gamla klasskompisar på stan och på lördag ska vi hem till Staffan och Bella på schlagersammankomst och julmys.
Julmys blir det även en del av på söndag då Stefan ska ha sin årliga julfika bland alla sina miljoner tomtar i tvåan med kök. Folkligt, festligt, fullsatt. Fullkomligt fettbildande!
Nu ska jag dra i mig mina sista grillchips. Har även dip kvar från igår. BINGO.

Inga kommentarer: