Summa sidvisningar

tisdag 16 september 2008

Kommando M Ys

MAMMA! Mysa! Idag springer jag som en skållad iller mellan olika platser inne i lägenheten. Mamma! Mysa! Så ljuder kommandoropen från soffan. Treåringen är en riktig het potatis idag. Feber. Allt han vill är att mysa. Mysa med mamma. Med mig. Så idag blir det inget långt inlägg - jag måste myyyyysa. Mmmmrr.

Dagens låt: Work - BRODER DANIEL.
Just nu så skulle jag ha varit fritidspedagog på Rosenlundskolan. Skulle jobbat ända till kl.17.30. Men det går ju inte med ett sjukt barn här hemma. Åh, vad det är synd om mig och oss! Slappa i soffan, fika, mumsa fiskpinnar, läsa ut böcker, glutta i nån tidning man inte har haft tid att glutta i på flera månader, surfa, dega,slumra. Och mysa. Inte så dumt alls vid närmare eftertanke.

Website counter

Inga kommentarer: